Навчальний курс
«Аналітичний центр при університеті: інструкція
з експлуатації»
Лекція 1. Аналіз публічної політики
Лекція 2. Підготовка аналітичних матеріалів, ч. 1
Лекція 3. Підготовка аналітичних матеріалів, ч. 2
Лекція 4. Форми аналітичних матеріалів, ч. 1
Лекція 5. Форми аналітичних матеріалів, ч. 2
Лекція 6. Форми аналітичних матеріалів, ч. 3
Лекція 7. Як писати аналітичні матеріали, ч. 1
Лекція 8. Як писати аналітичні матеріали, ч. 2
Лекція 9. Як писати аналітичні матеріали, ч. 3
Лекція 10. Конституційна модель в центрі політичної боротьби, ч. 1
Лекція 11. Конституційна модель в центрі політичної боротьби, ч. 2
Лекція 12. Конституційна модель в центрі політичної боротьби, ч. 3
Лекція 13. Після Євромайдану: європейська модель урядування, ч. 1
Лекція 14. Після Євромайдану: європейська модель урядування, ч. 2
Лекція 15. Після Євромайдану: європейська модель урядування, ч. 3
Лекція 16. Якісні методи: фокус-групові дискусії та глибинні інтерв’ю, ч. 1
Лекція 17. Якісні методи: фокус-групові дискусії та глибинні інтерв’ю, ч. 2
Лекція 18. Якісні методи: фокус-групові дискусії та глибинні інтерв’ю, ч. 3
Лекція 19. Якісні методи: фокус-групові дискусії та глибинні інтерв’ю, ч. 4
Лекція 20. Проведення та аналіз фокус-групових дискусій та глибинних інтерв’ю, ч. 1
Лекція 21. Проведення та аналіз фокус-групових дискусій та глибинних інтерв’ю, ч. 2
Лекція 22. Проведення та аналіз фокус-групових дискусій та глибинних інтерв’ю, ч. 3
Лекція 23. Проведення та аналіз фокус-групових дискусій та глибинних інтерв’ю, ч. 4
Лекція 24. Кількісні методи досліджень, ч. 1
Лекція 25. Кількісні методи досліджень, ч. 2
Лекція 26. Кількісні методи досліджень, ч. 3
Лекція 27. Кількісні методи досліджень, ч. 4
Лекція 28. Зв’язки і моделі у кількісних методах досліджень, ч. 1
Лекція 29. Зв’язки і моделі у кількісних методах досліджень, ч. 2
Лекція 30. Зв’язки і моделі у кількісних методах досліджень, ч. 3
Лекція 31. Зв’язки і моделі у кількісних методах досліджень, ч. 4
Лекція 32. Відкриті дані для соціальних досліджень, ч. 1
Лекція 33. Відкриті дані для соціальних досліджень, ч. 2
Лекція 34. Аналіз відкритих даних: перші кроки, ч. 1
Лекція 35. Аналіз відкритих даних: перші кроки, ч. 2
Лекція 36. Основні етапи написання проекту, ч. 1
Лекція 37. Основні етапи написання проекту, ч. 2
Лекція 38. Лайфаки з управління та проектного менеджменту, ч. 1
Лекція 39. Лайфаки з управління та проектного менеджменту, ч. 2
Лекція 40. Лайфаки з управління та проектного менеджменту, ч. 3
Лекція 41. Стейкхолдери в аналізі публічної політики, ч. 1
Лекція 42. Стейкхолдери в аналізі публічної політики, ч. 2
Лекція 43. Стейкхолдери в аналізі публічної політики, ч. 3
Лекція 44. Ідентифікація стейкхолдерів, ч. 1
Лекція 45. Ідентифікація стейкхолдерів, ч. 2
Лекція 46. Ідентифікація стейкхолдерів, ч. 3
Лекція 47. Комунікаційна стратегія, ч. 1
Лекція 48. Комунікаційна стратегія, ч. 2
Лекція 49. Комунікаційна стратегія, ч. 3
Лекція 50. Комунікаційна стратегія, ч. 4
Лекція 51. Комунікаційний план, ч. 1
Лекція 52. Комунікаційний план, ч. 2
Лекція 53. Комунікаційний план, ч. 3
Лекція 54. Комунікаційний план, ч. 4